Anmäl klagomål - livsmedel

Anmäl klagomål om brister i livsmedelshantering i butiker, restauranger, skolkök och andra livsmedelsverksamheter. Det kan till exempel handla om att mat förvaras varmt eller är gammal, att information som lämnas om maten inte är sann eller att det är smutsigt i köket.

 

Samhällsbyggnadsnämnden ansvarar för de personuppgifter du lämnar in via denna e-tjänst. Läs om hur nämnden behandlar personuppgifter och vilka rättigheter du har.

I Gävle kommun behandlar vi personuppgifter för att kunna utföra våra uppdrag. Det innebär bland annat att vi hanterar uppgifter för att du ska kunna använda våra tjänster och för att vi ska kunna fullgöra våra åtaganden.

All behandling av personuppgifter sker enligt EU:s dataskyddsförordning (GDPR). Läs om hur vi arbetar med personuppgifter och dataskydd.
 

Kontakta Gävle kommuns kundtjänst om du:

  • behöver hjälp med att använda e-tjänsten
  • vill lämna synpunkter eller förslag på hur e-tjänsten kan bli bättre

Längst ner på den här sidan under rubriken Kontakta oss hittar du kontaktuppgifter och öppettider.

Frågor om e-tjänsten

Behöver du hjälp att använda e-tjänsten eller har förslag på förbättringar, är du välkommen att kontakta Gävle kommuns kundtjänst
gavle.kommun@gavle.se
026-17 80 00

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa