Lämna synpunkt

LÄS MER

Gävle kommun vill ge bra hjälp och service. Därför är det viktigt för oss att få veta vad du tycker är bra, vad som är dåligt och vad du tycker att vi kan förbättra.

Alla synpunkter som kommer till oss registreras, dokumenteras och besvaras. Du får svar inom 5 arbetsdagar.

Du kan välja att framföra dina synpunkter utan att tala om ditt namn, men då har vi inte möjlighet att återkomma till dig med ett svar.

 Är det en felanmälan du vill göra? Exempelvis felparkerade bilar, hål i gatan eller synpunkter på snöröjningen. Använd e-tjänsten "Felanmälan”.

Sekretess
Sekretesslagens bestämmelser gäller också för de synpunkter som kommer in till Gävle kommun. Innehåller de personliga uppgifter gäller sekretess, i annat fall är de offentliga.

Handläggningstid
Total tid för ärendet: 5 arbetsdagar

Enligt personuppgiftslagen får vi inte behandla dina uppgifter utan ditt godkännande.
Genom att du klickar på ”Skicka in” i våra e-tjänster godkänner du att Gävle kommun behandlar dina uppgifter.

Frågor om e-tjänsten

Gävle kommun kundtjänst
gavle.kommun@gavle.se
026-17 80 00

Du kommer gå igenom följande steg:

Föregående Nästa