Klagomål Vuxenutbildningen Gävle
Den här tjänsten kräver inloggningOm det är något som inte motsvarar dina förväntningar eller som du är missnöjd med i din utbildning bör du i första hand kontakta den som ditt klagomål berör. Om du upplever att du inte får hjälp eller om missnöjet finns kvar kan du vända dig till ansvarig rektor eller själv lämna dina synpunkter här.
Du kommer att bli kontaktad med en bekräftelse samt vem som kommer att utreda ditt klagomål inom 5 arbetsdagar.
Om du vill lämna ditt klagomål anonymt, följ denna länk.
OBS! Om du väljer att lämna ditt klagomål anonymt har vi ingen möjlighet att kontakta dig gällande vem som utreder ditt klagomål.
Behandling av personuppgifter
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- E-postadress
- Personnummer
- Mobilnummer
När vi handlägger ditt ärende registreras personuppgifterna ovan. Uppgifterna behandlas i de ärendehanteringssystem som vi använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
- En arbetsuppgift i samband med myndighetsutövning ska kunna utföras
Lagringstid
- För evigt
Övriga upplysningar
I denna e-tjänst hanteras även eventuella personuppgifter som förekommer i fritextfältet.
Läs mer om behandling av personuppgifter under "Om" i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringOm du vill lämna klagomål på hur vi behandlar dina personuppgifter kan du
- skicka e-post till dataskyddsombud@gavle.se
- använda e-tjänsten för kontakt
- ringa Gävle kommuns kundtjänst 026-17 80 00 och fråga efter Dataskyddsombudet
Personuppgiftsansvarig
Arbetsmarknads- och funktionsrättsnämnden
afnamnd@gavle.se
Frågor om e-tjänsten
Behöver du hjälp att använda e-tjänsten eller har förslag på förbättringar, är du välkommen att kontakta Gävle kommuns kundtjänst
gavle.kommun@gavle.se
026-17 80 00