Familjerådgivningen - kontakt
Den här tjänsten kräver inloggningHär kan du kontakta Familjerådgivningen. När du skickat in dina uppgifter ringer vi upp dig från dolt nummer så snart vi kan. Se vår hemsida för mer information.
Har du inte e-legitimation, vill vara anonym eller inte vill lämna dina uppgifter via e-tjänsten behöver du ringa oss på 026-17 90 50 istället.
Behandling av personuppgifter
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Personnummer
- Mobilnummer
De uppgifter som du lämnar i denna tjänst kommer att behandlas konfidentiellt och omfattas av sekretess. Uppgifterna registreras för att möjliggöra den fortsatta kontakten med Familjerådgivningen för att kunna kontakta dig och boka in tider.
Rättslig grund för behandlingen
- En arbetsuppgift av allmänt intresse ska kunna utföras
Lagringstid
- Ärenden gallras 6 månader efter inskickat datum. Eventuella samtalstider gallras senast 7 månader efter att samtalstiden har passerat.
Mottagare av personuppgifter
Personuppgifterna används endast i vår verksamhet och vi delar inte uppgifterna med tredje part.
Övriga upplysningar
Läs mer om behandling av personuppgifter under "Om" i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringOm du vill lämna klagomål på hur vi behandlar dina personuppgifter kan du
- skicka e-post till dataskyddsombud@gavle.se
- använda e-tjänsten för kontakt
- ringa Gävle kommuns kundtjänst 026-17 80 00 och fråga efter Dataskyddsombudet
Personuppgiftsansvarig
Socialnämnden
socialnamnd@gavle.se
Frågor om e-tjänsten
Behöver du hjälp att använda e-tjänsten eller har förslag på förbättringar, är du välkommen att kontakta Gävle kommuns kundtjänst
gavle.kommun@gavle.se
026-17 80 00